n° 19: Een sushibar binnen gaan

Sushi is tegenwoordig hip en in. In Leuven zag men de Chinese restaurants langzaam van het straatbeeld verdwijnen en de sushibars verschenen als paddenstoelen uit de grond.
Vreemd genoeg ben ik nog nooit in een sushirestaurant binnen geweest. De hoofdreden was dat de meeste gebouwen toen in Leuven ontoegankelijk waren voor rolstoelen. Geen idee of dit ondertussen al verbeterd is? Omdat ik toen ook niet in het bezit was van een manuele rolstoel, heb ik me maar erbij neergelegd dat ik niet binnen kon.

Nu ligt het helemaal anders natuurlijk met de actieve rolstoel in mijn bezit. Dus heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken op 29 juli en ging op stap in Brussel voor een halve dagje. (Met mijn PAB-assistenten.)
Tijdens de middag aten we sushi in een all-you-can-eat-restaurant, Ninja House. Het restaurant ligt in het hartje van Brussel, dicht bij de winkels waar ik heen wilde gaan. Het was een aangename ervaring. Ik heb nieuwe smaken leren kennen en zou graag nog eens terug een bezoekje willen brengen. Het was voor herhaling vatbaar dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...