n° 36 en 70

36: Spaghetti eten
In onze keuken komt zelden het gerecht spaghetti aan bod. Mijn mama had ook geen zin om er te koken voor mij. Daarom snak ik zo er enorm naar. Mijn buurvrouw heeft die gebeden gehoord en me gezegend met een goeie portie spaghetti. Njam!

70: Armen trainen voor een actieve rolstoel
Sommige doelen die ik heb opgeschreven zijn eerder voornemens. De armen trainen zijn een voorbeeld hiervan. De bedoeling is om de armen trainen opdat de spiermassa te vergroten zodat het voortduwen in een actieve rolstoel vergemakkelijkt. 
Het is niet altijd makkelijk geweest om de gekregen oefeningen vol te houden. Sommige maanden heb ik even moeten stoppen omdat ik moe begon te worden.
Anderzijds ben ik wel blij dat mijn spieren in staat zijn om zich te vergroten en te versterken terwijl ik eigenlijk een genetische evolutieve spierziekte heb. Blijven volhouden dus! Nu ik eraan denk...ik denk dat ik beter eens aan die oefeningen begin! Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...