Ready, set, go!

 
Een tijdje geleden kwam ik het project tegen online en vond het inspirerend om het zelf eens uit te proberen. Alleen was de tijd niet rijp ervoor toen.
De lijst van me die je hier kan vinden, werd twee jaar geleden opgemaakt. Twee jaar geleden was mijn wereld anders. Andere perspectieven, andere doelen. 
Recentelijk had ik enkele zaken weggewist waardoor de lijst was ingekrimpt tot een vijftigtal doelen. Ik heb mijn best gedaan om die terug op te vullen, maar het geraakte maar niet vol. 
Daarom heb ik besloten om toch het project van start te laten gaan en de resterende doelen vul ik wel bij wanneer de inspiratie het toelaat.
Ik zal zoveel mogelijk rapporteren over hoe het allemaal verlopen is en welke getallen ik van mijn lijstje heb kunnen schrappen. Je mag dus binnenkort leesvoer verwachten omtrent het project. Tot binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...