De laatste fase

De laatste en de belangrijkste fase aangebroken. Nl. de automatisering van de deuren, parlofoon, het verzorgingsbed, schakelaars, stopcontacten en de lift zelf. En dit alles te bedienen via de smartphone!
In het begin, toen men aan het statief van mijn bed werkte, werd ik even wakker geschud. Het leek alsof dat ding gemaakt werd om een infuus aan te hangen en meteen voelde ik me een stuk gehandicapter dan ooit ter voren. (Iets wat zelden voorkomt.)
Het was een slag in het gezicht en trok me weer eventjes de voeten op de grond. Ik zei tegen mezelf: "Jah! H'ke, g'ebt toch nen zware handicap dan da ge peist zenne, 't Staat zo in't dossierke geschreve!"
Maar toen dat Skill beetje bij beetje alles begon af te werken, viel het toch redelijk goed mee. Ik voel me weer vrij, onafhankelijk en mijn voeten staan weer een beetje te zweven. Net zoals het moet zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...