De tijd vliegt...

De tijd vliegt wanneer men bezig is. Het is alwéér bijna een maand voorbij gevlogen. Wat gaat het toch razend snel zeg. 
De agenda voor januari zat helemaal vol. De afwerking van de keuken en badkamer moesten nog gebeuren. Af en toe doken wat mankementen op die zo snel mogelijk opgelost moesten worden. Een geluk dat ze snel waren opgemerkt door vroeg te verhuizen. Het zou niet leuk geweest zijn moesten de problemen nu pas werden gemeld.
Oh, de schilder kwam ook 3 dagen langs om verder te schilderen en de deuren te vernissen. Jammer genoeg was er geen budget voor mooie flashy kleurtjes. Dus werd wit de enige optie.
Nu de werken op een rustige tempo verliepen, moesten de persoonlijke administratie inorde gebracht worden. Voor mij was de adreswijziging het belangrijkste dat gebeuren moest. Door de situatiewijziging te melden, worden mijn dossiers herbeken bij het VAPH en Riziv. Het resultaat zal zijn een hogere uitkering en hopelijk ook een hogere PAB-budget.
In het midden van januari was er ook inspectie van het VAPH voor de uitgevoerde werken. Voor de aannemer betekende dit goed nieuws omdat zij al een tijdje hebben moeten wachten op hun geld. Ik had immers gevraagd om te werken met de derdebetalersregeling.. 
Het volgende project dat hier in het appartement afgewerkt moet worden, is de domotica. Hiermee bedoel ik de automatisering van de deuren, parlofoon, lichten enz... Alles zal via de app Housemate bediend kunnen worden. Zelfs vanuit de slaapkamer als het moet.
Verder heb ik me aangemeld bij Onafhankelijk Leven om vrijwilligerswerk te doen. Stiekem hoop ik dat het iets in de aard van "motivational speaking" is. Ik wil immers graag aantonen aan de wereld dat het wel mogelijk is om dromen en projecten te realiseren!
Op 12 februari vindt het eerste gesprek plaats. Eens zien wat het zal geven! *Kruis dus die vingers maar héél hard voor mij hé?!*

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...