Nen dagske Oilsjt

Ergoconcept
Een goede 10 dagen geleden bezocht ik de winkel Ergoconcept in Aalst. Eerlijk gezegd, het was een winkel naar mijn hart. Opvallende kleuren, abstracte vormen én ergonomisch! Het zou allemaal perfect passen bij mijn strakke witte muren, maar mijn budget denkt er anders over... 
So, ehm... back to business! Dus, ik had een aangepaste bureau nodig. 
  • Eentje dat hoog-laag kon, maar ook inclineerbaar was om rugpijn bij het lezen/schrijven te voorkomen. 
  • Buikuitsparing (maansillek-vormig) was niet nodig omdat mijn rolstoel al armleuningen had. 
  • Het moest liefst eentje zijn dat groot genoeg was, zodat er niet elke dag opgeruimd moest worden door plaatsgebrek. 
Deze bureau voldeed aan alle eisen en werd toen meteen aangekocht!

Later die dag sprak ik nog af met mijn oude leerkrachten (juf. Kathleen en juf. Monique) van het MPI. Ik en mijn PAB-assistente moesten toch onze maaltijd in Aalst nuttigen. Waarom dan niet met hen erbij?
Het was fijn om de vleugels eens uit te strekken. Nen mens voelt zich dan weer nuttig en sociaal. De wereld lag weer onder mijn voeten bij wijze van spreken en het maakt me weer sterker, zelfzekerder voor wat nog zal komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...