Jaja, ik leef nog!

Mijn laatste berichtje dateert van een maand geleden. Het was tropisch en m'n longen konden zich moeilijk aanpassen aan de temperaturen. Dus moest ik m'n werkritme aan dat tropische weer aanpassen. Maar het was een productieve maand moet ik zeggen.

Fase 2
Voor fase 2 (de living, slaapkamer en badkamer) werd er een offerte opgesteld. Er werden er een aantal zaken van dat offerte geschrapt en toegevoegd. Het eindresultaat van de tweede offerte viel redelijk goed mee en ik heb de toestemming gegeven aan hun om de werken in te plannen. Pas na 18 augustus krijg ik meer info hierover. De aannemer is immers op bouwverlof.

Aankoop hulpmiddelen
Omdat de goedkeuringen van mijn hulpmiddelen verlopen in februari 2016, wilde ik niet langer wachten met de aankoop. Voor de woningaanpassingen zijn de goedkeuringen vier jaar geldig. Gelukkig maar! 
  • De douche-toiletstoel is dus al aangekocht via de derdebetalersregeling en staat al klaar in het appartement.
  • De anti-decubitusmatras zal ook aangekocht worden via de derdebetalersregeling, maar er zal een opleg zijn van 95 euro.
  • Voor de aangepaste bureau moet ik ter plaatse zijn om uit te testen en maten te laten nemen. Dat zal voor begin augustus zijn.

Creatief
Verder was het rustig en kon ik even m'n haaknaald van het stof halen. Dit draakje werd gehaakt met een haaknaald van 2mm en draad van DMC, Petra genaamd. Het patroontje voor het draakje kan je hier vinden en de vleugels komen van hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...