Rustiger aandoen

Maandag ben ik gaan shoppen geweest. Het deed enorm deugd omdat het iets was dat ik al drie jaar lang niet deed. Ik kwam buiten uit de Planet Parfum met twee flesjes nagellakken van O.P.I. De ene was een base coat en de andere had een zalmroze kleur. Italian Love Affair heet die. Toffe naam he?
Blijkbaar was een dagje shoppen een beetje teveel en ging het weer niet zo goed dinsdag. Gisteren kwam de huisarts op bezoek. Rustiger aandoen, dat waren zijn orders. Ik probeer het wel, maar het lukt niet altijd even goed. Helemaal niets doen gaat bij mij gewoon niet. Ik heb die dag nog rustig op m'n gemak wat sushi's gemaakt. Een mens moet toch eten zeker?
Morgen komt de aannemer de keuken, badkamer, slaapkamer en living bespreken. Ik hoop dat het wat meevalt qua vermoeidheid...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...