Uitkiezen, uitkiezen, uitkiezen!

Vandaag had ik een afspraak met Blijf Actief Wonen. We hebben samen tegeltjes zitten uitkiezen voor de badkamer en laminaatplaatjes uitgezocht voor de slaapkamer. 
De prijzen waren 15 euro goedkoper dan bij de vorige verdeler. Omdat er meer werken nodig waren dan gepland, had ik geen andere keuze dan iets goedkopers te zoeken. Het is een balans zoeken tussen de persoonlijke keuze en het budget.Uiteindelijk zijn het deze 2 tegeltjes geworden en ik ben eigelijk tevreden met mijn keuze omdat de anti-slip tegels niet te ruw was. Anders schokt het als men met de tillift of met de douchestoel er over moet rijden. 
Meteen heb ik ook een keuze gemaakt qua parketvloer voor de slaapkamer. Het was een soort parket dat wat harder was en het voelde net als hout aan. Een ideale oppervlakte voor rolstoelen. 
Het voordeel van bedrijven die aangepaste woningen renoveren, is dat men de probleempunten kennen en door de ogen van de rolstoelgebruiker kunnen kijken. Het doet deugd dat ikzelf niet moet brainstormen en niet op zoek moet gaan voor alternatieven.  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...