Het zit toch soms niet mee

Vandaag was het wat beter weer dan de afgelopen dagen. Het was tijd om de lift eens te gaan testen nu het cement helemaal opgedroogd is. Maar het kwam al snel tot een botsing. De flap van de lift kon niet over dat stukje trap en de tegel vloog eraf. Van de lift afrijden ging ook niet omdat die veiligheidsarmen niet omhoog wilden gaan.
Een uur zat ik daar vast. Gelukkig kon ik de technieker van de lift bereiken via mijn gsm en meteen waren ze onderweg.
Zzed heeft een paar tegels eraf moeten doen en wat van het cement afgekapt. De flappen werden wat rechter gezet. En werd er wat aan de hefboom geprutst omdat de liftplaat wat scheef stond.
De ene aanpassing beinvloedde de andere, dus moest elke instelling van de lift aangepast worden. Het heeft even geduurd voordat alles inorde was. Hopelijk blijft het nu zo.
Er was nog zelfs tijd over om een bezoekje te brengen aan de jaarmarkt maar eigelijk was het niets wauws. Een schoonheidswedstrijdje was er aan de gang. Zijn het geen schoonheden?? J
Later die dag werd de aannemer op de hoogte gebracht van de feiten die gebeurd zijn vandaag. Ik heb het gevoel dat beiden partijen het probleem naar elkaar willen toeschuiven. Terwijl ik objectief de feiten wil weergeven en de problemen wil aanpakken. Dat zal beloven voor de rest van de renovatie... *Hout vastpakken*

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...