De lift zelf bedienen

Een van de problemen van de lift waren de té harde en te moeilijk bereikbare knoppen van de lift zelf. De afstandsbediening diende alleen voor het naar beneden roepen, naar boven roepen, dichtklappen en openklappen. De lift zelf bedienen ging alleen als ik in de lift zat en alleen als ik de knoppen van de lift induwde. Maar het had geen nut omdat ik er toch niet aan kon.Er waren maar twee knoppen actief in gebruik op m'n afstandsbediening. M'n project manager vroeg zich af de resterende niet gebruikt konden worden. Zo logisch! Waarom had ik er zelf niet aangedacht.
2 dagen later kwam de technieker van Zzed het instellen. Het probleem werd dezelfde dag nog opgelost en ik kon meteen de lift zelf bedienen. Hoera! Nu nog dat steil oppervlakte laten wegwerken en de eerste fase is af!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...