De lift is geïnstalleerd!

Het waren slapeloze nachten omdat ik er tegenop zag vandaag. Het blijft een stuk machine en machines gaan ooit kapot... Ook gebruikte ik al enkele jaren geen liften en begon hoogtevrees te krijgen.
Dat gevoel heb ik sinds de aanvraag weggeduwd omdat er structureel geen ander oplossing is dan de lift... 
Vandaag was het zo ver. Het instellen en installeren duurde ongeveer 6 uur. 
Het was maar toch een raar gevoel zo op de lift. Het zal even wennen worden omdat het moet.
De knoppen van de afstandsbediening waren enorm hard voor me  om te duwen. Eerlijk gezegd ging het een beetje zielig aan toe. Hopelijk kan dit opgelost met de HouseMate ofzo? We zien wel.
Een ander probleem was de oprit. De effen oppervlakte was niet groot genoeg waardoor het te steil is om met de rolstoel erop te rijden. Ik zal aan de aannemer zijn oren moeten trekken hiervoor.
Het hele proces van op de lift oprijden tot binnen rijden was nu assistentie nodig. Dit moet veranderen of anders gaat mijn zelfredzaamheid eraan.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...