1e werfbezoek

Met wat vertraging zijn vandaag de werken voor het eerst gestart. Oorspronkelijk waren de werken gepland voor woensdag, maar de vrachtwagen was in panne gevallen helaas. 
Het was anders dan dat ik had ingebeeld. Bulldozers, lawaai, stofwolken en roepende werkers had ik verwacht, maar het ging er redelijk kalm aan toe. Geen kat te bespeuren...
Mijn eerste gedacht was: "Heb ik hiervoor een offerte getekend van 5000 euro?!" Het tweede wat ik deed was meteen de verantwoordelijke bellen om te informeren. De vrachtwagen was er niet om de materialen te leveren kreeg ik als antwoord. Maandag gaan ze verder werken. Oi, het worden lange dagen/maanden dus... Maar we komen er wel. *knipoogje*
Er werd wel een gat vanuit de kelder naar boven geboord. Deze is nodig voor de elektrische voeding van de plateaulift.

wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...