Even een samenvatting

Het ritme thuis
Het was een drukke week geweest met weinig tijd om te bloggen. Mamalief mocht vorige week het ziekenhuis verlaten en het ritme thuis is weinig veranderd. De verpleging komt en gaat net alsof zij al jaren bezoekjes brengen.
Mijn kinésist heeft ook zijn uren aangepast zodat alles wat vlotter verloopt. Omdat alles zo wat vast ligt, is er weinig speling en ademruimte. Hierdoor lig ik al in bedje vanaf 7uur 's avonds door de vermoeidheid.

Rolstoelaanpassing
Vorige week werd de rolstoel voor een tweede keer aangepast. Het zit nu veel comfortabeler dan voorheen. Ik kreeg namelijk een anti-decubitus zitkussen, maar het was m'n ding niet en de kniesteunen waren ook te groot. 
Er zijn nog een aantal andere kleine aanpassingen nodig want ik kon niet deftig drinken uit een kopje. Maar zal voor een volgende keer zijn. Klik hier voor het lijstje met opmerkingen.

De manuele rolstoel
Naast een elektrische rolstoel heeft men recht op een manuele rolstoel. Deze wordt niet betaald door het RIZIV maar door het VAPH zelf. Het zal eentje voor in nood zijn wanneer de elektrische het begeeft.

Verbouwingen
Vorige dinsdag kreeg ik een mailtje van de aannemer. Op 11 maart starten de werken! Ofwel dringt het me nog niet door ofwel is dit te wijten aan de vermoeidheid maar de euforie zal nog wel komen!

Orthopedische schoenen
Mijn orthopedische schoenen werden voor de laatste keer uitgeprobeerd. Zij zitten goed en de hakken mogen aan de schoenen gevestigd worden. Bij het volgende bezoekje krijg ik officieel mijn schoentjes. Voor deze schoenen zal er een eigen opleig zijn van 32 euro.

Goedkeuring mini-klavier
Vorige week maandag kreeg een bedrag goedgekeurd voor de mini-klavier. De zoektocht naar de juiste klavier zal rustig verlopen. De goedkeuring is namelijk twee jaar geldig. Momenteel zijn verbouwingen prioritair.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...