De limo is er!

Eigenlijk werd de limo vorige week al geleverd, maar ik had geen tijd om erover te bloggen omdat mijn mama heel plotseling naar het ziekenhuis moest. Voor ik het wist, lag ze op het intensieve. 
Aan mijn 30ste verjaardag had ik ook niet veel. Oorspronkelijk was het de bedoeling om een uitstapje te maken met de nieuwe rolstoel, maar helaas is het er niet van gekomen. 
Thuis was het even zoeken naar de juiste balans. Mijn mama hield alles namelijk in evenwicht. De vaste routines moesten veranderd worden en vaak was het gewoon uitzoeken en uitproberen. 
En dit allemaal in een nieuwe rolstoel. Het was even wennen. Nu zit de rolstoel in de probeerfase. In een apart document heb ik opgesomd wat er verbeterd moet worden. In grote lijnen werd het al aangepast, maar nu is het de beurt aan de fijnere aanpassingen. Al bij al, het was een goede keuze.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...