Gas en elektriciteit

Het was een tijdje stil geweest, maar nu is het appartement eindelijk voorzien van gas en elektriciteit. Water aansluiten moest niet want dat was al in de huur inbegrepen. 
Het aansluiten van gas en elektriciteit was vlotter gegaan dan dat ik had verwacht. Ik dacht dat er obstakels zouden zijn omdat ik het gebouw niet binnen kon. Daarom moest ik beroep doen op PAB-assistenten die de gegevens voor mij moesten noteren. Al bij al viel het redelijk goed mee.

Verdere plannen
  • Momenteel is het rustig... De nieuwe rolstoel zal binnenkort geleverd worden. Hopelijk nog einde deze maand. Hier kijk ik enorm naar uit!
  • De schoenen zijn sinds maandag 12 januari klaar om te passen. De schoenmaker wilde wachten tot dat de rolstoel geleverd is, zodat de juiste zolen aan de schoenen kan gevestigd worden.
  • Ook verwacht ik nieuws van de aannemer. Hopelijk komen de offertes snel aan want van mij mogen de werken al beginnen eigenlijk...
  • De projectmanager van BlijfActiefWonen ging ook staaltjes meenemen van anti-slip tegels en materiaal voor de vloer. De prijzen zouden voor de helft goedkoper zijn. Hierdoor kunnen de kosten wat naar beneden gedrukt worden.
  • Tegen het einde van deze maand zou de aanvraag voor de mini-klavier moeten goedgekeurd zijn. Hopelijk doen ze nu niet meer moeilijk erover...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...