Teveel om op te sommen

Het was een drukke week! Vermoeiend, maar ik klaag niet. Het geeft voldoening omdat het een teken is dat alles wat vooruit kan gaan. 
PAB-administratie
Jaarlijks moet er wat nagekeken worden of al mijn gegevens en bedragen kloppen. Een hoop werk maar gelukkig is er de PAB-coach om dit allemaal samen na te kijken.

Onverwacht dokterbezoek
Ons mamalief mocht niet vergeten worden. De huisarts sprong onverwachts binnen om wat papieren inorde te maken, het medicijn voor te schrijven en een afspraak te regelen voor het toedienen van het medicijn. Omdat het vorige anti-krimpmiddel te aggressief was voor haar maag, opteerden we voor een bakster dat maar een keer per jaar gegeven moest worden.

Aansluiting gas -en elektriciteit
Wat oorspronkelijk naar informatie zoeken was, werd uit eindelijk een aansluiting. Vanaf 3 januari 2015 is het appartement dus voorzien van elektriciteit en gas.

Bespreking keuken
Het ontwerp van de keuken werd opnieuw aangepast in samenwerking met mijn project-manager. Er gaat een apothekerskastje en een extra kastje met schuiven komen. De koelkast krijgt ook zijn plaats in de keuken. Het het nieuwe ontwerp komt nog online. Ondertussen kan je hier, hier en hier de oude ontwerpen zien.

Herstelling de mini-kever
Deze ouwe wrak had het weer begeven. Ik dacht dat ik hem kwijt zou zijn voor een maand. Maar tot mijn verbazing werd dit ter plaatse opgelost. Bij V!go zou dit niet waar zijn geweest.
De oorzaak werd ook gevonden! De batterijen konden niet opladen omdat er iets mis was met de bedrading. Ik ben blij dat het opgelost werd want ik reed al meer dan een jaar rond met het gevoel dat hij op elk moment still kan vallen.

Bestelling nieuwe rolstoel
De nieuwe rolstoel werd vorige week besteld. Hij zou waarschijnlijk einde januari geleverd worden. Laten we zeggen begin februari want het moet eerst wat aangepast worden voor hij bij mij thuis kan geleverd worden. Dit is iets waar ik erg naar uit kijk en kan bijna niet meer wachten.

Bestelling plateaulift 
Verder werd de offerte ondertekend voor bestelling. Op 15 januari 2015 gaat er vergaderd worden met de aannemer, de architect en liftenverdeler over wat er specifiek aangepast moet worden aan de trappen. Daarna kan de aannemer beginnen plannen om de werken te starten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...