Op naar 2015...

Terwijl iedereen waarschijnlijk aan het genieten is van een drankje en een hapje zit ik hier lekker knus thuis voor mijn scherm een serietje te verslinden. Jaja, H. is geen fuifbeest.
Eigenlijk zijn er weinig fuifbeesten in de familie. Ook de balans thuis is al héél lang verstoord. Dus maakt het allemaal niet uit en mijn hoofd staat er niet naar eerlijk gezegd.

2014 was...
2014 was niet alleen betekenisvol, maar het was ook een jaar waar woorden realiteit werden. Ik kan het me nog levendig herrinneren in 2012 en 2013 hoe men me aankeken. H. bluft zeker maar wat. Iemand met zo'n "zware handicap" is gewoon niet in staat om zelfstandig te gaan wonen stond er op hun ogen te lezen.
Daarom ben ik enorm blij met de resultaten die tot nu toe geboekt zijn want voorheen voelde het net aan alsof ik aan dwalen was door de muren die soms verschenen. 
Het grootste deel van deze resultaten zijn dankzij mijn project manager, PAB-coach en Onafhankelijk Leven VZW geboekt waarvoor uit het diepst van mijn hart dank want voor mij is dit vergelijkbaar met bergen verzetten.

Op naar 2015... een jaar om naar uit te kijken. 
De elektrische rolstoel gaat geleverd worden. Dat is weer een stukje vrijheid bij. De demo van M400 gaf me hetzelfde gevoel toen ik mijn eerste rolstoel kreeg. Toen lag de wereld onder m'n voeten en kon ik alles aan. Fantastisch gevoel gewoon!
2015, het jaar van de verbouwingen. Na 2 jaar hard werken kan het eindelijk beginnen. Het heeft langer geduurd dan verwacht, maar geduld loont!
2015, het jaar waar H'ke 30 wordt en op pensioen gaat na de verbouwingen. Als ik terugkijk naar alle gebeurtenissen in het verleden, wordt het tijd om afstand te nemen van de wereld. Het was een ruwe weg met verrijkingen maar het ruwe put me uit. Ik wil niet langer leven om mensen te plezieren wanneer het hen uitkomt. De horizon verbreden en mijn leven betekenisvoller maken, dat is waar ik naar verlang.

Verder rest me nog alleen de volgende woorden over voor jou!
*Een knallende 2015 gewenst!*

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...