Eindelijk de correcte versie

Vorige week kreeg ik eindelijk mijn gecorrigeerde beslissing (tweede correctie) van het VAPH. Het was een heel heen en weer geweest. Want de eerste gecorrigeerde beslissing zat ook vol met fouten. 
Nu speelt het meer in mijn voordeel. M.a.w. de eigen opleg is minder hoog. Dit is positief want hierdoor is er meer budget over voor de appartementsdeur en andere verbouwingen. (Bedankt Skill NV voor het opvolgen hiervan.)
De offerte is gebasseerd op deze bovenstaande foto maar in het wit.
Een paar dagen geleden kreeg ik immers een offerte voor een nieuwe appartementsdeur. De offerte bevatte véél meer cijfertjes dan dat ik had verwacht. En dit allemaal omdat er glas is verwerkt in de deur.

Eisenlijstje appartementsdeur
  1. De deur moet brandveilig zijn.
  2. Men moet door het raam kunnen kijken zodat ik niet steeds de handenvrije parlofoon moet gebruiken om te vragen wie aan de inkom staat.
  3. De deurklink moet lager zijn dan de algemene hoogte van een deurklink.
  4. Een bredere deur is steeds makkelijker om met de rolstoel te manoeuvreren. 
  5. Er moet een deurklink zijn en geen deurknop.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...