Laatste stap!

Het is niet te geloven dat het acht maanden geleden het adviesrapport werd opgestuurd. Het eerste stukje met bedragen die de refertelijsten niet overschreden, werden in mei goedgekeurd/afgekeurd. Voor het resterende gedeelde werd er beroep gedaan op een apart orgaan.
Het was eindelijk zover. Ik kreeg eindelijk antwoord! De brief was lang en verwarrend. Hopelijk heb ik het goed begrepen.

Er werd dus tussenkomsten aangevraagd voor:
  • De tweede geautomatiseerde deur = goedgekeurd
  • De derde geautomatiseerde deur = niet goedgekeurd
  • Onderhoud en herstelkosten van de eerste deur = goedgekeurd
  • Onderhoud en herstelkosten van de tweede deur = niet goedgekeurd
  • De handvrije parlofoon = goedgekeurd (denk ik?)
  • De installatiekosten voor de omgevingsbediening
    • Het werd goedgekeurd maar het bedrag werd beperkt tot iets kleins
  • De omgevingsbediening en randapparaturen doorheen het appartement
    • Voor de badkamer werd dit niet goedgekeurd omdat ik beroep moet doen op assistentie.
  • De smartphone om de omgevingsbediening te kunnen bedienen = goedgekeurd voor een beperkt bedrag.
  • De plateaulift zelf = goedgekeurd
  • Onderhoudskosten van de plateaulift = goedgekeurd
  • Herstellingskosten van de plateaulift = goedgekeurd
  • Aanpassing van de trappen in functie van de plateaulift = goedgekeurd

Dat de overheid achter mijn project, staat vind ik een godgeschenk!
Dat er zoveel mensen achter mij staan, maakt mij sprakeloos! 
Dat wat Onafhankelijk Leven en mijn PAB-coach voor mij heeft gedaan, is onbetaalbaar!

Met een pinkende tranen kijk ik uit naar morgen, naar de toekomst. Desondanks de rotte appels hun meningen ga ik gewoon mijn eigen weg. Al werkend aan een nieuw hoofdstuk, mijn leven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...