M300 van Permobil deel II

Vandaag werd de Permobil M400 geleverd. Het enige verschil tussen de M300 en de M400 is het aantal km./uur dat het toestel aankan. 
De M300 is volledig terugbetaald en kan 10km/uur rijden. De M400 kan 12km/uur rijden, maar hiervoor moet men wel 8.000 euro zelf bij betalen. Voor de rest zijn beiden identiek hetzelfde. Er werd dus enkel een M400 geleverd puur om uit te testen.

Mijn eerste reactie was wauw, wauw, wauw en nog eens wauw! Deze rolstoel ziet er zo blits en compact uit! Ik denk dat ik verkocht ben aan dat ding.
De rugleuning is zalig en zitkussen is fijn! Ik heb hem al uitgetest op een niveauverschil van ongeveer 5cm en het lukt! Zelfs mijn Otto Bock B600 kan dat niet! Maar ehm ik mag niet te enthousiast worden. Eerst de testritjes doen!

Volgende veek woensdag zal het allerlaatste rolstoelverslagje online staan. Tegen dan zal er beslist worden welke elektrische rolstoel het effectief wordt en kan de rolstoel aanvraag ingediend worden bij de mutualiteit door de rolstoelverdeler!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...