Even reflecteren

September was het de maand der veranderingen. Zonder erbij veel na te denken repte ik van de ene plek naar de andere, zonder bewust te worden van wat er aan het veranderen was.
Gewoon doen en niet nadenken. Een mens zou dat meer moeten doen. Men zou verstelt staan van het resultaat.

Het korset
Mijn nieuw korset draag ik al bijna een maand en moet zeggen dat ik niet had verwacht dat het zoveel positiever ging uitkomen.
Voorheen vreesde ik voor mijn gezondheid. Fysiek is er veel veranderd de laatste tien jaar en ik wist niet goed hoe het zou evolueren de komende tien jaar. Nu ben ik wat geruster en kan ik alles weer aan.
  1. De rugpijn die me jarenlang teisterde, is verdwenen. *Jah, ik dacht dat het erbij hoorde...*
  2. De druk op mijn blaas is niet meer.
  3. Ik heb geen maagtabletjes moeten innemen.
  4. Vrij ademenen lukt ook aardig. Als hierdoor de kortademigheid zou kunnen verminderen of stoppen, zou super zijn.
  5. Kleren passen me beter.
  6. Sinds vorige week is er een nieuwe kiné oefening bijgekomen. Hoera!
  7. Mijn geschrift is mooier.
  8. Er is minder druk op de rechterbeen.
  9. Mijn haren hoeven niet meer in een kaartje.
  10. De zithouding is beter, maar helaas daardoor zit ik niet meer comfortabel in mijn rolstoel. Waar blijft die nieuwe roooooooooooooooolstoeeell!!!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...