Conclusie demo's van elektrische rolstoelen

Na lang wikken en wegen, heb ik besloten om voor de Alex te gaan vanwege de lengte en de schokbestendigheid.
Ik heb schrik dat de rolstoel te lang gaat zijn voor de lift die geïnstalleerd gaat worden. Ook moet ik denken aan mijn rug. Door schokken zal de pijn er steeds zijn. Het zal nooit beteren, dus gaan we het veilig houden.
Het zou leuk zijn moesten ze de twee rolstoelen gefusioneerd worden tot één elektrische rolstoel, want eentje met zes wielen (de Samm) is toch héél leuk om ermee te rijden!
De verslagjes over de Samm en de Alex staan online. Ze zijn hier en hier te raadplegen. Ik zou zeggen verrijk de horizon en ga op zoek naar iets nieuws! Men is niet verplicht om zich steeds bij dezelfde merk, type  en rolstoelverdeler te binden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...