BBC-aanvraag voor de plateaulift

Enkele weken geleden heb ik naar de Provenciaalniveau van het VAPH gemaild om te vragen of mijn dossierbeheerder al wat meer weet over mijn aanvragen die binnen zijn bij de Bijzondere Bijstandscommissie.
Hieromtrent kreeg ik vandaag meer info. Ze gaan de extra tussenkomst voor de plateaulift bespreken op de BBC-vergadering van 31 oktober. Dit wil zeggen dat voor deze aanvraag men een antwoord zal hebben rond het einde van november. (De reden waarom er een maand tussen de vergadering en de beslissing ligt is omdat de Provinciale afdeling altijd moeten wachten totdat de notulen van de vergadering zijn goedgekeurd en dit duurt meestal enkele weken.)
Voor het omgevingsbedieningssysteem en de 2de en 3de automatische deuropener kan men mij voorlopig nog niets meer vertellen.

Hopelijk gaan ze elk aanvraag niet apart behandelen... Want dan zijn ze wel héél lang mee bezig! Als ik de mail herlees, is het precies wel het geval... Enfin soit! Het is afwachten zeker?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...