Demo: Samm van You-Q

Gisteren was het tijd voor een andere testrolstoeltje! Deze heet "Samm" en heeft zes wieltjes i.p.v. vier. Desondanks de lengte van de rolstoel heeft die een zéér kleine draaicirkel. 
De lengte baart me een beetje zorgen baat want ik weet niet of de lift van het appartementje lang genoeg is voor deze rolstoel. 
Hij rijdt fijner dan de "Alex" door z'n zes wielen omdat die kan kronkelen zoals een slang. Het is zéér fijn om zich door kleine breedtes te manoevreren.
De vering van deze rolstoel is naar het schijnt minder goed dan dat van "Alex". Dat zal ik moeten uittesten op een zonnige dag door op kasseien te rijden.
Verder zal er een lijstje online komen met voordelen, nadelen en eventueele opmerkingen opschrijven, maar ik moet eerst even alles laten bezinken en uitproberen.
Vervolgens komt er nog een orthesist op 10 september voor het maken van een nieuw korset. Misschien dat de orthesist nog enkele tips kan geven aan Olivier voor een goede positionering.
Alles komt goed! Ik ben blij met de vooruitgangen die geboekt zijn! Yes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...