Wat?
Toevallig zag ik op Unicorns & fairytales bloggen over de Day Zero Project. De bedoeling is om 101 projecten in 1001 dagen te realiseren. 
Alleen vind ik 101 projecten in 1001 dagen (dat is 3 jaar) realiseren kort. 5 jaar (1826 dagen) geef ik het want anders wordt het stressy.

Waarom?
Het concept ziet er leuk uit! Het is een mooi voorbeeld van hoe je zaken moet aanpakken. Door hieraan mee te doen wil ik enerzijds laten zien hoe eenvoudig het is om je doelen te verwezelijken door gewoon een lijstje op te stellen.
Anderzijds wordt ook tijd om te denken wat er allemaal moet gebeuren na mijn 30ste verjaardag. Rond die periode zullen de werken afgerond zijn en moet ik weer van 0 starten. Eerlijk gezegd wil ik ook niet op mijn 40ste pas beginnen plannen omdat ik niet weet hoe mijn spierziekte zal evolueren. 

Wanneer?
Het project gaat van pas vanaf het moment ik gesetteld ben in het appartement. Het hele lijstje kan men hier al vinden.

Belangrijk!
Het willen bereiken speelt nog steeds een belangrijke rol natuurlijk want anders is het de moeite niet waard en verliest men kostbare tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...