Douche/toiletstoel met positioneringsvoorziening deel II

Gisteren kwam mijn MDT weer op bezoek. Deze keer was het voor de aanvraag voor het douche/wc stoel met positionering. Het verliep zeer vlot. Het A001-formuliertje heb ik opnieuw op voorhand ingevuld omdat de vorige nog een oude versie was.
Alles wat ik opgeschreven had op het oude formuliertje behoorde eigenlijk tot de adviesrapport die mijn MDT al via mail had ontvangen. Hij moest het gewoon overpennen. Mooi meegenomen eigenlijk.
Het A001-formuliertje kon al meteen mee. Het adviesrapport wilde ik nog laten nakijken. Gisterenavond laat werden de commentaren doorgestuurd. Het zal niet lang meer duren voordat alles doorgestuurd wordt naar het VAPH.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...