De mini-kever

Mijn mini-kever is een elektrische rolstoel. Achteraan op de rolstoel zijn er lichtje gevestigd en doet het me denken aan een Volkswagen Kever. Daarom noem ik het de mini-kever.
De kever is al 8 jaar mijn vaste verplaatsingsmiddel. De laatste tijd werkt de bediening niet zo goed en momenteel is het binnen voor herstelling. Het zal bijna op pensioen gaan vrees ik. 8 jaar is immers al een zéér hoge leefdtijd voor een rolstoel want na 4jaar heb je recht op een nieuwe.
Oorspronkelijk was het de bedoeling om in 2015, na het verhuizen een nieuwe te nemen, maar ik ben dus van gedachte veranderd door omstandigheden.
Dit keer ga ik het helemaal anders aanpakken want vroeger werd er voor mij beslist. Naar mijn mening werd er nooit gevraagd, maar daar gaat er dus verandering in komen. En ik zie het helemaal zitten!
Er komt een vertegenwoordig van Mobility By Olivier voor een demo van 2 rolstoelen (denk ik?) op 22 juli. De persoon stelde M300 Permobil en Samm You Q. voor. Ik heb enkele filmpjes van opgezocht online. Amai, dat zijn nogal machientjes zeg!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...