De huurovereenkomst, huurwaarborg & verzekering enz.

Afgelopen weekend werd mijn huurcontract ingevuld en ondertekend. Ik huur vanaf 1 juli officieel het appartement. Bij het huren van het appartement hoort natuurlijk een verzekering en huurwaarborg. Deze werd gisteren allemaal inorde gebracht. De waarborg staat nu op een aparte rekening en de verzekering gaat in vanaf 2 juli.
Vandaag kreeg ik een brief van het VAPH. Het mini-adviesrapportje is goedgekeurd en ik heb een bedrag toegekregen voor de aankoop van de douche/toiletstoel. Dat is dan ook inorde!
Van Vigo kreeg ik een offerte met de bedragen voor de herstellingen van mijn mini-kever. Het was een rare offerte dat half opgemaakt werd in het Nederlands. De rest van de offerte was in het Frans. En het totaalbedrag leek me een beetje te weinig. Dus heb ik hen gecontacteerd om het allemaal recht te zetten en dat deden ze ook. Nu is het weer afwachten op nieuws van hun.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...