Dagje Brico

De laatste tijd is het minder druk. Dus werd het tijd dat ik eens een winkel binnen stap om eens rond te snuiven.
Oorspronkelijk was het de bedoeling om op jacht te gaan naar antislip-tegels, maar euhm dat hadden ze blijkbaar niet. Voor zoiets moest men naar een speciaalzaak. 
Omdat mijn taxi me pas 4 uur later kwam oppikken, heb ik in de winkel zitten rondkijken. Hier en daar werden wat foto's getrokken van spullen die ik tof vond. Het is best leuk eigenlijk de Brico.
Ondertussen is mijn Makro-kaart ook al aangekomen. Daar ga ik zeker eens binnenspringen om de koelkasten een keertje uit te proberen en te gaan kijken voor een wasmachine.
De speurtocht naar antislip-tegels is ook al begonnen. Ik heb eerst in de Gouden Gids zitten zoeken naar tegelzaken in de buurt. 
Het is enorm moeilijk om een toegankelijke tegelzaak te vinden in de buurt. Moedeloos werd ik ervan. Uiteindelijk heb ik willekeurig er 4 gecontacteerd om te zien hoe ze gaan reageren. Baat het niet, dan schaadt het niet. 2 winkels hebben al op mijn mailtje beantwoord! Da's al leuk meegenomen!
Morgen ga ik er eentje bezoeken. Die is niet toegankelijk, maar de persoon was bereid om te helpen. Dat is al een goed teken. We zullen zien wat het gaat geven morgen. *duimen*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...