Anti-slip tegels

Zoals ik eerder heb vermeld, ben ik gisteren op jacht geweest naar anti-slip tegels voor de inrijdouche. Het was een aangenaam bezoekje. Fijn was het om in een winkel probleemloos binnen te gaan en tegels uit te kiezen. 
Ik heb er uiteindelijk 3 soorten tegels uitgekozen. Eentje voor de badkamervloer, eentje voor de muren van de badkamer en eentje voor de keuken. Maar ik denk dat ik nog eens langs moet gaan omdat ik me niet in die van de keuken kan in vinden. De tegels voor de muren van de badkamer hebben een ruw oppervlakte. Die zijn waarschijnlijk niet geschikt voor de handvaten met zuignappen...
Ergens ben ik blij dat ik eerst de winkel gecontacteerd had voor meer informatie over anti-slip tegels want anders zou mijn taxigeld voor niets betaald geweest zijn. 
In mijn 2e mail werd de situatie kort uitgelegd en het gewicht van de rolstoel ook vermeld. (Sommige mensen ervan uit gaan dat het om een manuele rolstoel gaat en dat ze een handje kunnen toesteken. In mijn situatie lukt dat niet.) 
Omdat het in deze situatie om zware goederen gaat, worden ze vaak via een andere ingang binnengebracht die wél toegankelijk is. De hoogteverschil zal vaak lager zijn dan dat van de ingang. Het is best interessant om eens na te vragen of men via een andere weg binnen kan.
Een zéér productief dagje was het en ik ben blij dat alles zo vlot verlopen is! Dat geeft energie om door te gaan!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...