Stressy bang hartje

Sinds dat de eerste goedkeuringen zijn doorgekomen loop ik als een stresskieken thuis rond. Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik ben zeer dankbaar en blij voor de vlotte werking van het VAPH. Het is gewoon dat ik alles vanuit het financiële moet bekijken. Het gaat immers nu over grote sommen waar ik nog nooit heb mee gewerkt. Ervaring heb ik ook al niet om allles in goede banen te leiden en het maakt me zenuwachtig. 
Verder was ik ook aan het brainstormen voor een back-up plan omdat de plafondtillift niet werd goedgekeurd. Het is gewoon probeerseltje, niets defintiefs. We zullen zien. 
Hoewel de eerste totaalbedragen al een financiële steun aan de ruggengraat kan bieden, ben ik toch niet echt op mijn gemak. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...