Formuliertjes laten invullen door de MDT

Gisteren kreeg ik antwoord van mijn MDT. Het adviesrapport en A001 zal tegen begin volgende week klaar zijn. Dat was snel! 
Vandaag heeft mijn MDT gebeld en gezegd dat hij op dinsdag 3 juni ging afkomen om alles inorde te maken. Als het inorde is, dan kan het de volgende dag al opgestuurd worden naar het VAPH. Zo snel zeg! Maar dat mag wel eens.
Wel had ik nadruk op gelegd dat ik alles eerst wil nakijken voordat ik het onderteken. Anders zou het weer aan een administratieve fout liggen dat ik iets niet heb gekregen waar ik toch terecht recht op had.
De MDT vertelde over een A001-formuliertje. Eigenlijk heb ik er nog nooit van gehoord... Op internet vond ik wat informatie gevonden maar het is precies niet wat ik denk dat het is. Volgens mij is het eerder een A002-formuliertje...
Van zo'n zaken krijg ik dus stress. Het onwetende, het onbekende, het onvoorspelbare... Het is nieuw en allemaal zo onervaren. Hmm ik ga eens morgen dat formuliertje eens uitprinten en eens kijken of ik het zelf kan invullen. Wish me luck!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...