Douche/toiletstoel met positioneringsvoorziening

Gisteren heb ik twee douche/toilet stoel geprobeerd. Men moet de juiste kunnen nemen om goed en comfortabel te zitten.
Eentje was net een zitschaaltje. Ik was al van kinds af aan nooit een fan geweest van zitschalen, maar we moeten openstaan voor nieuwe dingen! Het zitje zat niet comfortabel omdat de zitting anders werd gemaakt. Omdat ik er niet goed op kon zitten, hebben we niet voor het zitschaaltje gekozen.
Stoeltje 2 was een ander model. Die lijkt eerder op een stoel. Voordat de zoektocht begon, had ik al een gevoel dat iets stoelsachtig beter was. En ik had gelijk ha! De beslissing staat vast. Het wordt de grijze.
Verder heb ik mijn eerste versie van het mini-adviesrappertje gemaild naar mijn MDT. Langs deze weg weet de dossierbeheerder ook wat hij dinsdag aanstaande mag verwachten. Geen idee of het juist ingevuld werd maar we zullen zien. Het belangrijkste is dat ze mijn eigenlijstje volgen en ik ga erop blijven hameren tot dat ze alles hebben genoteerd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...