Een klacht tegen de bank: deel III

Even geleden kreeg ik nieuws van de bank. Zij stelden een oplossing voor en ik ging dit uittesten vorige week dinsdag of de mannekes wel aan hun woord houden. Ahja, anders kan ik dit niet melden aan mijn CGKR-dossierbeheerder.
Met een bang hartje ging ik de bank binnen want ik had geen noodscenario voorbereid moest de situatie niet vlot gaan. 
Daar stond ik dan in de rij. Het hart klopte in mijn keel. Ondertussen zeurde ik tegen mijn PAB-assistente van: "Ik heb schriiiiik!!!" Toen het aan mijn beurt werd, vroeg ik of ik binnen mocht. De mevrouw aan de balie zei: "Geen probleem!"
Binnen was er nog een balie. Die moest ook getest worden. Dus vroeg ik om mijn terugvorderingen van de mutualiteit te storten op mijn rekening. Et voilà! Het werkte!!
Meteen heb ik ook mijn CGKR-dossierbeheerder op de hoogte gebracht dat het allemaal zonder problemen verliep. Het dossier was dan meteen ook afgesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...