Brief van het VAPH: deel II

Vandaag kreeg ik antwoord van het VAPH. De dossierbeheerder had toch graag willen langskomen volgende week woensdag omdat ze per regio werkt. Als er een andere datum gekozen wordt, moet iedereen in die regio ook veranderen van datum en sommige mensen moeten daarvoor weer verlof vragen.
Omdat het probleem aan de toegankelijkheid lag, stelde ze me gerust dat men met twee personen zullen zijn. Dus ze kunnen me helpen de trap op gaan. Ha! Probeer dat maar eens met een elektrische rolstoel 5 treden naar boven heffen. 
Ik had ook liever iemand bij me die mijn dossier kent. Het zou me meer een rustigere gevoel geven, maar aan de andere kant zou dit dan het hele proces dan weer vertragen. En het is ook niet de bedoeling dat iedereen omwille van mij hun planning moet aanpassen. Dus heb ik meteen geantwoord dat ik er zal zijn. Hopelijk werkt het weer wat mee want ehm ik zou niet weten waar ik moet gaan schuilen als het regent...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...