Blijf Actief Wonen

Terwijl mijn dossierbeheerders druk bezig zijn met het verwerken van mijn aanvraag werd het tijd voor het volgende hoofdstuk. Aannemers kunnen namelijk al offertes opmaken voor het toegankelijk maken van het appartement.
De huurder is begin maart verhuist en sinds afgelopen maandag heb ik de sleutels in handen. M.a.w. het appartement staat dus leeg. Dit vergemakelijkt het hele gebeuren wel omdat er geen rekening moet gehouden worden met een derde persoon. En ik denk dat ze het niet fijn zou vinden moest elke keer op haar deur geklopt worden.
Een paar dagen geleden heb ik een mailtje gestuurd naar Blijf Actief Wonen voor een afspraak. Zij hebben ook de offerte opgemaakt voor mijn keuken omdat ik niet tevreden was met die van Pronk Ergo. Vandaag belde de vertegenwoordiger me om een afspraak te regelen.
Hoe raar het ook mag klinken, dit maakt me nerveuzer dan wat gisteren aan de gang was. Ik zal alles moeten opschrijven wat er op die offerte zal moeten staan. Spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...