Bezoekje van BAW

Even geleden werd BAW gecontacteerd om een afspraakje te maken. Vandaag kwamen zij dus op bezoek. De ergotherapeute en aannemer van BAW waren mensen met expertise. Zij waren direct en beantwoordden meteen mijn vragen, wat ik zéér belangrijk vind. Want als er bij stap 1 de communicatie al traag is of verkeerd zit, dan is dit een slecht teken. 
Ook had ik niet de indruk dat zij hun producten en diensten verbloemden. Net wat ik zocht in een aannemer want de manier van werken Pronk Ergo was echt niet naar mijn zin. Er werd niet naar mij geluisterd en namen me niet au sérieux.
Om dubbele kosten te vermijden, vroeg ik of er al hulpmiddelen die via de refertelijst werden aangevraagd, al konden aangepast worden. Want de wachttermijn voor de refertelijst is korter dan die van de Bijzondere Bijstandscomité. Maar de aannemer vertelde dat dit veel kostelijker uit zou komen. Gelukkig dat ik dat vroeg, want het was iets dat ik niet wist!
Aan de hand van schetsen, opsommingen van werken en bezoek van het appartement vroeg ik aan BAW hoelang de werken zullen duren voordat alles af zou zijn. De aannemer vertelde dat als alle goedkeuringen binnen zijn op 1 oktober 2014, dan zouden de werken kunnen beginnen in november 2014. Maar dan moet en alles qua afwerkingen al gekozen zijn om te kunnen beginnen.
Het zou ongeveer 3 maanden duren voordat alles af zou zijn. Dus ergens in februari 2015 zou het af kunnen zijn. De vertragingen zijn dan nog niet inbegrepen. Dus reken daar maar nog 2 maanden bij? Dan kom ik uit bij mei 2015.
Mei 2015...dat is pas volgend jaar. Ergens vind ik het wel jammer want ik had graag wat vroeger willen verhuizen. Maar ja, langs deze weg is het zekerder dat alles goed afgewerkt is en bewoonbaar zal zijn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...