Bezit de sleutels!

Sinds vandaag ben ik in het bezit van de sleutels van het appartement! Vanaf nu kunnen de dozen met spullen al stilletjesaan naar de kelder verhuisd worden zodat ze niet onder stof zitten door de verbouwingen. 
Het werd tijd, want thuis begon het wat krap te worden met al die dozen hier. Het zullen voornamelijk spullen zijn die geen geur opnemen zoals eet- en drinkgerei, potten en pannen, schoonmaakproducten enz.
Op mijn gemak ga ik proberen met mijn PAB-assistente 1 elke keer een doos met gerief mee te nemen wanneer ik het appartement passeer. Mijn PAB-assistent 2 gaat dat ook doen wanneer hij in de buurt gaat zijn. Zo moet ik later maar één verhuiswagen moet inhuren voor het grote zware gerief. Jaja, men moet het slim aanpakken, nietwaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...