I'm happy

Vorige week vrijdag kreeg ik een brief van het VAPH dat er een offerte ontbrak in het adviesrapport. Dinsdagochtend kreeg ik nieuws van mijn MDT dat het inorde is! Yes!
Over enkele weken gaat het VAPH het appartement inspecteren en hopelijk goedkeuren. Volgens mijn MDT zal dit in april zijn. Ik ben benieuwd!
De belangrijkste mijlpalen zijn hierbij dus afgerond. (adviesrapport en mijn PAB-herinschaling).  Welja het rapport is deels afgerond, maar er moet niets meer aan gewerkt worden. Alles ligt nu in de handen van die ene persoon die het dossier behandelt.
Het voelt goed! Het is zo lang geleden dat ik zo stressloos de dagen kon doorbrengen en eens deftig kon slapen zonder iets in het achterhoofd te moeten houden. Geen idee wat de komende maanden zullen brengen, maar momenteel zit het goed. Laten we het zo houden! *duimen*

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...