Een klacht tegen de bank: deel II

Ongeveer een maand geleden had ik een klacht ingediend bij mijn bank omdat ik mijn cashverrichtingen niet meer kon doen want ze hadden namelijk weer hun diensten aangepast. De bank wilde dat de klanten meer gebruik maakten van de automaten, maar ja ze hadden niet aan alle klanten gedacht natuurlijk!
Omdat begin maart het druk was, had ik geen druk gelegd op hun, maar nu werd het toch eens tijd dat ze toch iets moesten laten weten. DUS was het weer mailtjestijd! Ik had gevraagd hoe het zat met mijn dossier. Op voorhand had ik al een scenario uitgewerkt wanneer ze weer een maand gaan treuzelen. Ik zou dan mijn dossierbeheerder van CGKR op hun afsturen! *gniffel, gniffel*
Deze ochtend kwam al een antwoord. Het kantoor ging me contacteren om tot een oplossing te bekomen. Paniek was er, want ja dat staat niet op papier en dan heb je ook geen bewijs van wat er werd besloten.
Het kantoor belde me deze namiddag op en zij stelden een oplossing voor! De cashverrichtingen zullen uitgevoerd worden door een bankier net zoals vroeger! En als ze tegenwerken, kunnen ze dit checken op mijn bankprofiel. Yes! 
Ik had rap nog een bevestigingse-mail gevraagd zodat ik een bewijsje heb van het telefonisch gesprek. Over enkele weken zal ik het gaan uittesten of ze wel aan hun woord houden. J

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...