CGKR

CGKR staat voor Centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding. Eng he dat laatste stukje? "Voor racismebestrijding". Zover is het nog niet hoor! Voor mij is het eerder het eerste stukje belangrijker. "Voor gelijke kansen".
Zoals ik het eerder heb vermeld, CGKR komt ook voor de rechten van de mensen met een handicap. Zij hebben mij vandaag gecontacteerd voor het verdere verloop van mijn dossier. Want vorige week kwam ik terecht op de Dienst Eerste Lijn.
Vandaag kreeg ik iemand van de Dienst Tweede Lijn aan de lijn. Deze persoon gaat mij verder begeleiden. Ik heb haar alle stukken bezorgd die ik heb verzameld. Nu is het gewoon even afwachten hoe het gaat verder verlopen. Ik hoop dat er echt veranderingen gaan komen bij de bank want het is toch iets dat opgelost moet worden, vroeg of laat...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...