Test 1: Pronk Ergo - deel ???

Tot mijn verbazing stuurde de vertegenwoordiger van Pronk Ergo haar offerte. Ik dacht dat ze het niet meer ging opsturen. Eindelijk na 3 maanden is het er! Ik was zeer benieuwd naar de gedetailleerde prijzen.
Maar de offerte bestond alleen uit een opsommig en de totale kost. Deze werd verstuurd in een mail samen met een 3D tekening als bijlagen. Ik had echter een papiervorm of ten minste een pdf formaat verwacht met hoofding van het bedrijf... Deze formaliteiten zijn nodig voor het adviesrapport dacht ik.
Was daar nu 3 maanden werk voor nodig voor een paar opsommingen? Dit kon ter plaatste ook gedaan worden toch?

Aan de 3D tekening had je ook niet veel. Het is onmogelijk om je keuken in te beelden aan de hand van deze tekening. En wat voor nut hebben die planten en decoratieartikelen? De 3D tekening van Dovy's Keukens is veel beter opgemaakt dan dit!
Als laatste stond in de mail dat de gedetailleerde offerte en installatiekosten pas bezorgd worden wanneer er een akkoord is.
Het spreekt toch vanzelf dat men pas akkoord kan gaan wanneer men over de gedetailleerde prijzen beschikt? Anders hoeft het voor mij niet meer hoor. Slechte punten dus!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...