Een grammetje meer!

Sinds begin oktober 2013 ben ik begonnen met gewichtjes heffen omdat ik wat kracht ben verloren doorheen de jaren. Er moest wel wat gewicht afgenomen voor mijn rechterhand. Die was niet zo sterk en kon het gewicht van 700gram niet aan. Het werd verminderd naar ergens rond de 600 gram.
Nu zijn we vier maanden later en het werd tijd dat er wat meer gewicht in die flesjes gedaan werd. Het flesje voor de linkerhand weegt nu 770gram en die voor de rechterhand 700gram. Stilletjes gaan we richting 1 kilo.
Aan mijn armen beginnen de adertjes te verschijnen. Het klinkt misschien raar, maar wat ben ik blij dat ze zichtbaarder worden! Ik heb fijne aders en de verpleegsters konden ze altijd moeilijk vinden als er eens bloed getrokken moest worden. Ze draaiden meestal naald in de hoop een ader te raken. Jaja fijn is wat anders want op die plaats verschijnen dan de blauwe plekken.
Wat ook een leuke ontdekking was, was dat ik lichte boodschappentasjes kon verplaatsen. Niet over een verre afstand natuurlijk. Zo verder doen is de boodschap dus!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...