De tillift

Sinds de aankoop van mijn tillift van Handi-Move in 2006 heb ik nog nooit een technieker laten afkomen voor een onderhoudsbeurt. (Erg hé?) Er was nooit een probleem geweest met het machientje, dus was het me nooit opgekomen dat er een onderhoudsbeurt nodig was. Goede machientjes dus!
De laatste tijd maakte de tillift een rare geluid. Net alsof het de laatste adem was aan het uitblazen. Ik begon me toch wat zorgen te maken, want euhm zonder dat ding geraak ik dus niet uit bed! Het werd dus tijd dat ze afkwamen!
De terugbetaling van de onderhoudsbeurten van de tillift zouden ook vervallen wanneer de goedkeuring komt voor de plafondtillift en er was wat onderhoudsbudget over. Dus waarom niet?
Dat was zo'n beetje de hoogtepunt van deze week. De Handi-Move-technieker opwachten. Wat betreft de factuur, regelen ze dat wel met het VAPH via de derdebetalersregeling.
Voor de rest is het wat rustig gebleven. Daarom heb ik mijn haakpen nog eens uit de kast gehaald. Een mens moet zich bezig kunnen houden, nietwaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...