Test 1: Pronk Ergo - deel III

Vorige week kwam Pronk Ergo dus ook op bezoek. Echter moet ik bekennen dat ik dubbele gevoelens heb voor dit bedrijf... Ik weet nog dat ik rond december enorm gestresseerd geraakte omdat men niet reageerde op mijn mails en telefoontjes. De verantwoordelijke belde me ook nooit terug!
Er werd ook niet rekening gehouden met mijn vragen, mijn aard van handicap. Ik had een documentje opgemaakt met specifieke vereisten, maar daar werd er niet naar gekeken precies... Daar moet ik toch echt bij zuchten en eerlijk gezegd ben ik toch een beetje teleurgesteld... Heb ik daarvoor 3 weken dag en nacht hard voor gewerkt, terwijl men toch er niet naar kijkt?
Zij had ook een aangepaste ontwerp meegenomen, maar daarvoor was ik niet te vinden. De standaard keuken van hun is niet van toepassing bij mij. En wanneer men iets anders wilde, stelde de verantwoordelijke oplossingen waar ik toch bij vragen stel. Is het goed doordacht geweest? Want het lijkt alsof men ter plaatse iets verzon om toch maar een antwoord te geven...
De offertes waren ook nog steeds niet af! 't Is te hopen dat die klaar zijn tegen einde januari. Als er toch vertragingen blijven komen, dan denk ik dat er aan de alarmbel getrokken moet worden! Zo lang blijven treuzelen kan toch niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...