AKS-Benelux - luchtdrukmatras

Omdat ik de laatste tijd last heb van mijn rug, was het niet slecht om eens een luchtdrukmatras uit te proberen. Het zou ligpijnpunten kunnen verlichten omdat ik uit mijn eigen niet kan omdraaien in bed. Na wat speurwerk kwam ik de Eazyflow 623 vervangmatras van AKS-Benelux tegen en wilde die eens uit proberen.
Gisteren ochtend leverde AKS-Benelux de luchtdrukmatras bij me thuis. Ik dacht dat het een mega super zwaar ding ging zijn, maar de vertegenwoordiger stond daar met twee zakken en dat was het. Het is véél lichter dan mijn eigen matras!
Een luchtpomp werd eerst aangesloten aan het matras en dan de controler-ding.  Ik zie het al voor mij! Er gaan héél véél stopcontacten moet aanwezig zijn in het nieuwe appartement! 
Gisterenavond was het dus de eerste avond met de luchtdrukmatras. Eerlijk moet ik bekennen dat het even aanpassen is. Om de halfuur laat hij automatisch een scheetje of twee omdat het matras van druk veranderd. Maar ik denk dat het doenbaar is met de geluidjes. Ik zie mijn nicht en neefjes mijn bed al uitlachen! "Haha, tante haar bed laat scheetjes!" J
Deze ochtend merkte ik op dat mijn rechterhand niet meer gevoelloos is. Een goed teken! Even afwachten wat het geeft voor de rest van de week want ik mag het voor één week uittesten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...