Aanplakking & Adviesrapport deel???

Vorige week vrijdag kreeg ik een aangetekende schrijven toegestuurd. Het was eentje van de stad waar ik de toestemming van kreeg om de lift te plaatsen. M.a.w. woorden ik heb mijn vergunning gekregen!
Nu moet het nog 30 dagen openbaar gemaakt worden en 5 dagen erna kan de lift geplaatst worden! Nu nog de goedkeuring van het adviesrapport van het Vaph. Dat zal waarschijnlijk iets langer duren.
Sinds vorige week donderdag zijn bezoeken niet meer meer nodig. Het rapport is in grote lijnen geschreven. De MDT moet het nog alleen bijwerken en bijlagen verzamelen.
Momenteel is het eventjes rustig! Het mag wel eens! Want mijn longen werkten niet goed mee dit weekend. Ze reageerden slecht op de koude temperaturen. Het wordt een week van astma puffers en rustig aandoen.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...