Goodbye 2013 & Hello 2014

De laatste uurtjes van 2013 naderen. Via facebook en bloglovin' zie ik allerlei nieuwjaarswensen verschijnen. Het deed me realiseren dat het tijd werd om eens denken aan wat er allemaal in 2013 is gebeurd. 
Eerlijk moet ik zeggen dat 2013 een jaar was met veel contacten leggen, informeren en geduld uitoefenen. 
Ik heb geleerd dat men niet moet aannemen wat er werd beslist is. Soms kunnen beslissingen verkeerd gebasseerd zijn omdat er een administratieve fout was in het dossier. Deze fout wil ik zeker en vast vermijden naar de toekomst toe!
Verder heb ik ook geleerd dat een "neen", een "misschien" kon betekenen. M.a.w. probeer het eens op een andere manier? Dat kan soms tot een "ja" leiden. Zeker niet opgeven dus!
Mijn grootste zorgen in 2013 waren de goedkeuring van de PAB-herinschaling en het aantal trappen aan het toekomstige appartement. 
Je kan je wel inbeelden hoe opgelucht ik was toen ik de goedkeuring kreeg van het VAPH omdat het toch een grote factor zal spelen in mijn dagelijkse leven. Zonder dat budget kan ik mijn stukje vrijheid niet verder uitbreiden. Enja, de trappen spreken voor zich zeker? 

Wat zal 2014 voor mij brengen?
  1. Ik hoop een goede, volledige ingevulde adviesrapport met argumenten die niet betwistbaar zijn.
  2. Wanneer er bedragen die het refertelijst zullen overschrijden (wat ik zowieso weet dat het gaat gebeuren), hoop ik dat er vlug een goedkeuring komt van de BBC zodat ik niet lang moet wachten met het verbouwen.
  3. Ik hoop dat de werken ergens rond november/december 2014 te kunnen starten...

Als dat allemaal goed verloopt, dan ben ik al een tevreden persoon! Verder rest me alleen nog iedereen een mooi begin van 2014 te wensen! 

*Gelukkig nieuwjaar iedereen!*

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...