Vlibank

Vlibank is een database van allerlei mogelijke hulpmiddelen en aanpassingen in Vlaanderen. Omdat ik niets om handen had de laatste twee dagen, heb ik me bezig gehouden met die site te verkennen. Ik heb enkele interessante ideetjes gevonden die goed van pas zouden kunnen zijn naar volgend jaar toe.  
Men kan de hulpmiddelen opzoeken via trefwoorden, maar dat leverde bij mij meestal 0 resultaten op. Dus heb ik het opgezocht via het tabbladje "activiteit". En dan elk lijstje afgegaan.
Vlibank is een verzameling van mogelijke hulpmiddelen en aanpassingen. Het geeft u een idee van wat eventueel kan. Er blindelings op vertrouwen zou ik niet doen. Maar het is zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...